WAŻNE! Pomimo braków kadrowych, wszystkie sprawy i procedury są realizowane w normalnym trybie. Podstawową formą obsługi interesanta w Starostwie Powiatowym w Myślenicach jest kontakt telefoniczny, mailowy oraz elektroniczny za pośrednictwem Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP). Na terenie budynków Starostwa mogą przebywać tylko interesanci, którzy wcześniej umówili się z pracownikiem danego wydziału.
Dokumenty w formie papierowej należy składać do skrzyń podawczych umieszczonych na zewnątrz budynków przy ul. M. Reja 13 oraz ul. Kazimierza Wielkiego 5.
Korespondencja powinna być zapakowana ( koperta, pudełko)
Na dokumentach wpisz:
- DANE OSOBOWE
- ADRES ZAMIESZKANIA
- TELEFON KONTAKTOWY LUB ADREDS E- MAIL
Informujemy iż nie będziemy wysyłać do Państwa zwrotnego potwierdzenia wpływu dokumentów.
W Wydziale Komunikacji obsługa interesanta odbywać się będzie:
- Po wcześniejszym umówieniu terminu wizyty przez Internet: www. http://komunikacja.myslenicki.pl/WAN/ i wezwaniu poprzez system kolejkowy, lub wezwaniu przez system kolejkowy pobranego w biletomacie biletu.
- Osoby odbierające dokumenty wydane na podstawie wniosków złożonych w sposób określony w § 1, dokonują odbioru osobistego po wcześniejszym telefonicznym umówieniu terminu,
- W poczekalni przed salą obsługi Wydziału Komunikacji mogą znajdować się wyłącznie cztery osoby oczekujące na wezwanie oraz osoba aktualnie pobierająca bilet.
- W trakcie oczekiwania interesanci zobowiązani są do zachowania pomiędzy sobą bezpiecznej odległości wynoszącej 1,5 m,
- Na sali obsługi Wydziału Komunikacji za wyjątkiem pracowników mogą przebywać tylko osoby wezwane przez pracownika,
- Po wezwaniu na salę obsługi, interesant zobowiązany jest do podejścia wprost do wyznaczonego stanowiska.